Mineldeva0 bel ağrısı da oldu. Sabah leke ile başladı. Devlet Hastanesi’ne gittim kontrol ettiler bebeğe baktılar iyi dediler gönderdiler. Akşama lekelenem kanamaya döndü korkup tekrar gittim bu sefer de bebege baktılar iyi dediler ama araya haftasonu giriyor yatış verelim biraz gözlemleyelim dediler serum, progestanı ağızdan günde iki verdiler . Hastaneden çıkarken hâla lekelenmem devam ediyordu. 1 hafta devam etti. Taki özelde başka doktora gidene kadar. Doktor kontrol etti durumu anlattım iğne ve fitil tedavisine geçti. Öyle geçti. Gerçekten doktor çok önemli. Daha 6 günlük ignem var. Umarım sizinde hemen geçer.