mrvt94 protein kaçağı oluyor buna da tansiyon ödem eşlik ederse birçok komplikasyonu var doktorum çözümün sadece doğum olduğunu söylemişti fakat bebek iyiyse bir süre bekletiyorlar doğum için sıkı takip tansiyon takibi vs yapıyorlar, 24 saatlik idrar topluyorsunuz protein kaçağının seviyesi için