SENAZ3 Kızlar iyi günler 4+3teyim. Daha doktora gitmedik işim dolayısıyla stresli günler geçiriyorum. Bu bebeğin tutunmasına engel olur mu? Kasıklarımda ağrılar oluyor bu durum beni daha çok strese sokuyor. Aksi bir durumda hemen kanamı mı gerçekleşiyor.
3boysmom SENAZ3 yani bu biraz doktorun görmesi gereken bi durum. bende 6 haftalıkken kasık ağrım coktu doktora gittim hamdolsun bişey cıkmadı ama doktor iyi ki gelmişsin ne olur ne olmaz dedi🙏 bişey cıkadabilirdi bilemiyorum ki. eğer şiddetlenirse gitmenizde fayda var. umarım yerleşme ağrısıdır sizinki. hayırlı olsun bu arada 💓