Şimdi benim bat 18 geçen hafta rahatsızladim doktora gittim boğaz ağrısı ile doktor önce bı gebelik testi alalım diye kan aldı. Bende dedim ki hocam gebelik yok çünkü daha yeni adetim bitti dedim ginde varsa çıkar alalım dedi bende tamam dedim şimdi size şunu soruyorum ben gebelik düşüyorum 8 aydır deniyoruz ve kan verdim de önceden hep 0.2 çıkardı geçen hafta kan verdim 0.5 çıktı bu ne den oluyor ve yükselme ihtimali var mı biliyorum gebelik yok ama ginde kafama takılıyor acba yükselir mi. Bu arada çok uzun oldu😊