Rahim filminden sonra aşırı kananam oldu adetliyken doktora gittim ve ilaç mı kullandın yumurtan şu an çatlıyor dedi ama adetliydim adetim bitti test yaptım vir kaç gün sonra testşm yoktu koyu değildi normaldi şimdi testlerim geldi yaptım ve yine olmamış çok silik daha sonra tekrar yumurtlama olur mu bilen var mı