Arkadaşlar merhaba. 2 gebelıgım 33 haftalık gebelik sekerı yaptrmadım kendım ölçtüğümde yüksek dıye kendim dikkat ettım hep. Kontrollerde bebegın kilosu iyi haftasıyla uyumlu suyuda iyi. Ama endişeliyim şeker etkilemiş olabilir mi bebeğimi yoksa kilosu ve suyundan etkilendiği belli olur muydu dogdugunda solunum sıkıntısı veya başka bırsey olur dıye korkuyorum