Kızlar selam durdu durdu bu haftalarda şekerim yükselmeye başladı açlık 95 105 çıkıyo tokluk dün bir kere 140 çikti akşam yemekten 2 saat sonra pirinci çok kaçırdım ondan sanırım sürekli acıkıyorum çok aç kalınca kötü oluyorum kahvaltıdan sonra çarpıntım oluyo benim şimdi ne yapmam lazım kadın doğuma pazartesi randevum var orda açlik tokluk bakılcak sonra noluyo moralim çok bozuldu ya şeker yükleme testi yaptırmamıştım bu 3ncü gebeliğim ikisinde çıkmamıştı bunda yeni yeni çıkmaya başladı 😞😞😞😞