hayal_tanem bende seninle sürecimi paylaşayım umut olsun sana ben sayısız çatlatma tedavisi gördüm hepsi negatif sonuçlandı derken tüp bebeğe başladık ilk transferim kimyasal gebelikle sonuçlandı sonra iki kez daha denedik negatifti insan bunları yaşayınca ve çok isteyince yoruluyor haliyle ara verdim gitmedim doktora 1 yıl sonra dedim tekrar başlicam doktorum hormon değerlerime baktı herşey normal bu arada benim eşimdede vardı sıkıntı sayı problemimiz vardı o ara oda iyileşmiş doktorum hemen aşılama deneyelim dedi tamam dedim hazırlıklar bitti aşılama oldum ama tekrar negatif doktorum ben birşeyden şüpheleniyorum rahim filmi çektir dedi rahim filmi çektirdim bingo iki tüpün ikiside tıkalı artı çikolata kisti 3,5 cm doktor imkansız gebe kalman tüp bebekle bile zor ameliyat dedi o ameliyatıda oldum kistim alındı doktorum tüplerimin açıldığını ameliyatın başarılı olduğunu anlattı 6 ay doğalına bırakalım olmazsa direk tüp bebek dedi ama sonuç yine olmadı ben doktor değiştirdim gittiğim doktorda tüplerimin açılmadığını öğrendim ameliyatı yapan doktoru aradım görevi bırakmış psikolojikmen çöktüm tabi hayat bitti diyorum kendi kendime o yorgunlukla tekrar tüp bebeğe hazırlandık biz tüp bebek doktorum benden rahim filmi istedi tekrar ama ben rahim filmi çektirmeden nerde koca karı ilaçları var hepsini denedim yemediğim içmediğim içine girip saatlerce oturmadığım su kalmadı ama ümitsizim ameliyatla açılmayan bunlarlamı açılıcak kafasındayım yani sonucum bi geldi iki tüpün ikiside açık elhamdülillah rabbime bin şükür sanki doktor o an bana hamilesin dedi bendeki mutluluğu tarif edemem çünkü tüp bebekten korkuyordum istemiyordum ilk yaşadığım süreçten dolayı tüplerinde açık olduğunu duyunca gitmedim tüp bebeğe normal bir kadın doğum uzamanına gittim ilaç tedavisi yapalım dedi ilk ay negatif sonuçlandı tedavi doktorum bu ay dinlen bir dahaki ay seni iyi görmek istiyorum lütfen kafanı rahatlat dedi ama çeveremden pek mümkün değildi tabi resmen psikolojim düzelmesin hamile kalamim diye elinden geleni yapıyorlar yaşadığımı bir Allah bir ben biliyorum ben bu süreçte en çok Allah’a güvendim dedimki benim kalbime bu isteği bu kadar verdiyse ödüllendirecektir dedim ne çok gözyaşı döktüm sırf bebeğim olsun diye gördüğüm rüyalar o kadar güzeldiki yani allahım bana vericekti biliyordum ama çok yorulmuştum içimdeki özlem o kadar artmıştıki sana anlatamam yolda gördüğüm hamilelere imrenerek bakardım sonra noldu biliyormusun onca tedaviyle olmayan bir anda habersizce oldu hamileymişim ama farketmemişim o kadar vücudunu dinleyen ben bilememişim 5 hafta 5 günlükken öğrendik artık dilimde tek dua rabbim isteyip dileyen her kadına nasip et diyorum hergün dualarımdasınız herşeyin vakti var bizim planlamamız var birde kaderin planı var bizim hakkımızda rabbim o kadar güzel işliyorki herşey bir anda düzelir insan oğlu farkına bile varmaz güzel allahım hiçbir kadının kucağını boş bırakmasın hayırlı salih evlatlar nasip etsin sanada isteyen diğer arkadaşlarımızada sağlıcakla kal.