yesimvera mmm18 letu bende kullandım 2 yumurtam gelişmişti biri sağda biri solda tabi ben aşılama yaptım şükür tuttu
eslem2121 Mariam2 öyle ama geç döllenmede olabilir dediğin gibi olsaydı çıkardı ama hayırlısı cnm ne diyelim olmaması daha hayırlı gibi ama hayat senin
Mineldeva0 mmm18 bence var bende böyle öğrendim duratest artımed falan herkes yalancı olabilir dedi kan verdim pozitif çıktı hemen kan verin
mmm18 yesimvera hayırlı olsun ben ilk defa kullandım aşılama çatlama iğnesi hiçbişey demesi sadece kullan olmazsa gel demişti bakalım tutacak mi
yesimvera mmm18 ilk başta yumurta büyümüşse normal yolla deneyin der tutmazsa çatlatma oda tutmazsa sonra aşılama bizim böyle oldu çünkü
mmm18 yesimvera şuan normal yolla denedik eğer tutmazsa tekrar gidicem doktora ama inşalllah tutar pazartesi netleşir insallah