busraaa570 37+2 ye sezeryan gününü aldık çok şükür oğlum 3 hafta önden gidince kilosu ve pozisyonu dikiş yerimi zorladı normalde 38 e alacaktık ama 37. Hafta oldu çarşambayı iple çekiyorum herkese sağlıklı bir doğum diliyorum 🙏
Bnumzrak busraaa570 ay maşallah suphanallah gözünüz aydın sağ sağlim kucağınıza alın boy ve kılosu kaçtı acaba?
Bnumzrak busraaa570 benım de 37+4 bugün bende perşembe günü sezeryan olacagım biraz gerginim ilk bebeğim inşallah :)
Asli96 Salı günü gün alıcaz bizde amlyat tahlıllerımı yaptrdık dün herkesın yardımcısı olsun, Rabb’im