Mamoste12 Sevgili anneler kaçıncı haftanıza kadar zorlanmadan ayakta namaz kılabildiniz , oturarak veya sandalyede hiç denemedim yapan var mı 🌸
kbraa2727 Mamoste12 Ben 30 haftalık oldum bende fibromiyalji de var ondan benim bacaklarım daha çok ağrıyor ondan ben yaklaşık 24 haftalıkken falan oturarak kılmaya başladım sandalyede
busebasaran06 Mamoste12 31-32 haftaya kadar kılabildim, sonra artık belim ağrımaya başlayınca oturacak kılıyorum şuan 34 haftayım :) Allah kolaylıkla bu süreci bitirmeyi nasip etsin 🩷
Mavininbiri Mamoste12 Doğum sabahına kadar ayakta kıldım çok şükür, çok da zorlamıyor aslında ayakta namaz kılınması. Kişiden kişiye de değişiyor olabilir
Leyli44 Mamoste12 bel ve ayak ağrılarımdan sonra oturarak kılmaya başladım 30. Hafta itibarıyla 🙏🌺 rabbim kabul etsin 🥹
Burnosunn_annesi Mamoste12 doğuma kadar Şükür ayakta kıldım oturarak karıştırırım diye hiç denemedim bile 🙈 Rabbim kabul etsin 🤗
bluemom24 Mamoste12 15. Hafta kanama alanım olunca acı olmaya başladı karnımda koltukta ya da sandalyede kılıyorum
Patiseverana Mamoste12 32 ye kadar normal kılıyordum ama 32 de döndü doğum pozisyonu aldı artık daha da baskı yaptığı için 32 den beri sandalyede kılıyorum canım 🌺
elifcnz Mamoste12 ben başlarda halsizlik başlayınca kılmakta cok zorlandm annem oturarak kıl madem dedi. Bende oturarark kılıyorum arada deniyorum ama cok halsiz kalıyorum. O yüzden sandalyede kılıyorum. Ama secdeye gitmek gibisi yok yani hayırlısıyla bebeklerimizi saglıkla kucagımıza alırız da normal kılmaya başlarız hepimiz 🤗🫶