Gebe bir arkadaşın bilgisine ihtiyacım var kızlar. Bu ay gebelik planlıyoruz nasipse. Bugün regl oldum ovülasyon testi de yapmayı planlıyorum. Sorum şu. Benim sağlık sigortam var gebelik dahil. 31 mayısta bitiyor. Bugün regl olduğuma göre ilk regl gününü baz alarak mı hesaplama yapıyoruz. Doğumum sezaryen olacak. Haziran girmeden doğum gerçekleşme ihtimali var mı bu ay gebe kalırsam ?