Kızlar öncelikle bu benim 3. gebeliğim. kalp durması sonucu kaybettiğim bebeğim olduğu için fazla tedirginim ve kafama takıyorum. bugün doktor kontrolüm vardı 8+2 günüyle uyumlu olduğunu söyledi doktorum 1.76 cm şuan. kalp atış hızı 120 yazıyor ultrason kağıdında doktor düşük falan demedi ama genelde 150-170 falan olarak duyduğum icin bana az geldi zaten cok fazla anksiyetem var travmalarım da olduğu icin kafama taktım sizce az mı sizin bu haftalarda kaçtı