eeylem bence peltek olması engel değil ya çoğu isim de r harfi var çoğu cocukta söyleyemeyebiliyor adını öyle düşün emir ismi tatlı geliyor bana Kadir de yakışmış yanına Ali Kadir de güzel ikisini de söyleyin sürekli kendi kendinize hangisi içinize siniyorsa o yapın bence 😊 benm işim daha zor bi Uğur diye sesleniyorum bi Çağatay delirdim 😂