bebekananas bende ilk oğluma evlenir evlenmez hamile kaldım. Planlıydı. İkinci bebeğimizi nasıl olsa hemen oluyor diye kendime göre ayarladım ama maalesef öyle olmadı. 6 ay denedik olmadı. Geçen ay reglimde hormonlara baktırmak için kan verdim, tatile çıktık dönünce doktora gideceğim diye çok oralı olmadım. Doktora randevu aldım gitmeden bi test yapayım ne olur ne olmaz diye reglime 4 gün kala çok net pozitif çıktı.
Yani demem o ki ; o zamanını bekliyor. Ve çok kafaya takmamak gerekliymiş. Bu ay zaten olmuyor diye hiç düşünmedim doktorda çözüm buluruz diye çok şükür çift çizgiyi gördüm