Mgeee31 bana ili hafta öncesine kadar şehir hastanesi sezeyan yaparız bebeği riske atmayız dedi ama en son görüştüğüm doktor doğum için geldiğinde hatırlat siğil bakarız dedi özeldeki doktorumda kesinlikle normal doğum yapamazsın dedi ama doktor zaten herkese sezeryan yapıyor benimde kafam çok karışık bu konuda bebeklerimiz sağlıklı olsunda gerisi önemli değil diyorum artık 33+4 oldum hakkımızda hayırlısı