Kızlar arkadaşım için soruyorum. 8 aylık bir bebeği var adeti 22 gün gecikti. Geçen hafta 2 farklı markadan gebelik testi yaptı silik pozitif çıktı. Sonra kan verdi kanda negatif çıktı. Doktorla konuşmuş 4 gün sonra bi daha kan ver demiş. 4 gün sonra tekrar kan verdi ve tekrar negatif çıktı. Testte de negatif çıktı. Dün mide bulantısı başladı(ilk bebegini mide bulantısı ile öğrenmişti) biz de tekrar test yaptık ve yine silik pozitif çıktı. Bu nasıl olabilir? Başına böyle birşey gelen var mı?