nerm629_ İliski üzerinden 10. gün adet günum 11 Eylül Perşembe sizce bu testler belirginleşirmi yaaa yumurtlama günümü değerlendirdim 28 agustos perşembe gününü sabırsızlıkla bekliyorum beyaz li olanlar predictor early diye bi test pembe olan mimea diye bi test
arsesraa nerm629_ canım benim de 10.gün böyleydi sonra 11 ve 12. Gün biraz daha koyulaştı sabret bence yarın da dene
nerm629_ arsesraa elimde bi test kaldı adet günümde yapmayı planlıyorum 11 eylülde inşallah hemen çıkar
nerm629_ Tgucee üç cizgi varya oraya gir resim ekle diyo ona bas sonra kendin yaparsın kopyaliycaksin sonra
Busyusad Tgucee canım var görünüyor çizgi sanki gördüm inşallah vardır haber ver kan verip netleştir inşallah vardır 🙏🏻