Slngrms Bebeğim minyonmuş 2 hafta geriden geliyor bugün doktor 39u beklemem dedi riskli olur 37den sonra suni sancı ile başlatırım doğumu dedi, ama ilk çocuğumda kendi sancımla doğurmuştum biraz üzüldüm, böyle bir durum yaşayan var mı?
PapatiA Slngrms benim de gebeyken öyleydi hatta çocuk biraz gerideydi su fazla idi doktor geliştiği kadar gelişsin diye bekletmişti 40+3 te çağırdı şükür 3 kilo doğdu ama çabuk toparladı
aslhnkrts9 Slngrms 2 hafta gerilik + erken doğum yaptım Allah’a şükür bişey olmadı kızımda minyon 2080 gr doğmuştu aşırı hızlı toparladı. Maşallah kimse inanmıyor şimdi o küçük bebeğin kızın olduğuna