Esraaqq hic alakasi yok bizim kesemiz ilk andan itibaren fasulye seklinde ve 11.hafta gittigimizde bile her seyi olusmustu ama doktorumuzun tahmini kiz. 13.hafta tekrar gittigimde yine kiz tahmininde bulundu. 16.haftayi bekleyelim dedi su an 17 yiz ama randevumuz haftaya yani gittigimizde 18 olacaz bakalim yuksek ihtimal degismeyecek cinsiyetimiz. Kisaca kese fasulye yok yatisi durusu falan hikaye :)) siz doktorunuzun dedigine inanin burda ben bile tahmin yapiyorum :)