İlk hamileliğimde 17 kilo aldım kilom hep sabit 47 kilo 1.54 boyum yesem de yemesem de hiç kilo almazdım o yüzden hamileyken kilo almak beni çok zorlamıştı o kadar moralim bozuluyordu ki hamileliğim çok güzel sıkıntısız geçti ama kilo işini aşırı çok taktım doğurdum ve 3 ay içinde hepsi gitti sezeryan olmama rağmen sıfır göbek hiç hamile kalıp doğurmuş gibi değildim boşuna kafaya takmışım. İkinci hamileliğimde 27 kilo aldım hiç takmadım 1 sene içinde verdim hepsini ve hiç bişey yapmadım sporla falan değil veya yeme değişkliği de yapmadım bünye meselesi eğer ki bünyeniz normal de kilo almayan bir bünyeyse gider doğumdan sonra