Normal kontrole gitmiştim ama doktorum bebeğin suyunun az olduğunu söyledi ve yatış verdi ikindin 4 ten sabaha karşı 4 gibi suni sancı çektim sonlara doğru dayanamıycam sandım ama kızımı kucağıma alınca sancı falan kalmadı yanlız alttan dikişim var enfeksiyondan dolay dikkat et tuvaletten sonra iyi kurut dedi acaba bir şey olur mu enfeksiyon için ilaç istiycem