Ben Selen Hocaya gidiyorum. Geçen hafta aşılama yaptı. Yarın kan bakacağız tuttu mu diye. Çok heyecanlıyım. Selen hoca çok ilgileniyor. Yıllar önce Selen hoca fakültedeyken ablam doğum yapmıştı onda. O zaman da çok İlgili. Şimdi de numarasını verdi aklınatakılan bi şey olursa çekinme sor dedi. Kimsede görmedim ben böyle bir şey. Diğerleri neredeyse azarlıyorlar . Selen hoca melek gibi.