Sedef21 esrayys oksaparı günde bir defa progestanı günde 3 defa fitil olarak alıyordum bir sıkıntı olmadı
nurssmom esrayys genelde kan sulandırcı kullananlara düşük önleyici ilaç veriliyor bunlar birlikte kullanılıyor
Bmelekkk İlk 12 hafta , progestan iğne, fitil ve oksapari bir arada kullandım , oksapara hala devam ediyorum doğuma kadar kullanacağım bı sıkıntı yaşamadım
Sedef21 esrayys Protestanı 8 saat arayla alıyordum 8-4-12 olacak şekilde oksaparı da her akşam saat 10 da vuruyordum
Elif3419 esrayys 30.haftadayım hamileliğim başından beri hergün oksapar iğne yapıyorum sabah akşamda progestan fitil hiçbir sıkıntı yaşamadım
Betulceeblog esrayys Bende kullanıyorum şuan ikisini de oksaparı 20.haftaya kadar kullanacağımı söyledi doktorum