Emanetimi_bekliyorum Tatli_heyecan 20-23 arası bence ben 24ün sonu 25 e yakın gittim görmedi bazı yerleri büyümüş dedi doktor
Oznurdream-123 Tatli_heyecan en uygun haftalar 20 ve 21 23e kadar gidebiliyorsunuz ama biraz büyük olduğu için net göremiyorlar bide iri bir bebekse zorlaşıyor biraz
darkbluee Emanetimi_bekliyorum ya bana da 24+5te randevu verildi. Doktoruma sorduğumda bir şey olmaz ben de 26 haftalıkken çekilmiştim demişti. Şimdi tam görüntüleme olmuyorsa sıkıntı o zaman