Aranızda kullanan var mı? Lansinoh’un manuel pompasını kullandım ilk doğumda ve aşıeı memnundum. Depremde enkazda kaldı yeniden alacağım ama giyilebilir olanlar dikkatimi çekiyor. Ucuzu da var pahalısı da. Kullananlar memnun mu? Çekim gücü nasıl sızdırma gibi sorunlar yaşadınız mı?