Sevgiiss Ciceklerrrr eşim mecliste çalışıyor oranın bahçesine gömmüştü belki milletvekili olur dedi 😄😄
Asyarslan60 Ciceklerrrr ay annem benimkini eve bırakmış hala duruyor ,kendi bebeğiminkini bende nereye gömsem diye düşünüyorum 🤣
hilal858_ Ciceklerrrr 2 çocuğumda göbek bağları evimde saklıyorum.Kızım 10 yaşın bu yaşına gelene kadar sadece 3 kere saçı kesildi onlarida saklıyorum 😅 şimdi 3.bebeğim olucak inşallah onun göbek bağınıda saklıcam evde.
araspoyraz Biz gomcektik ama unuttuk sonra. Annem iki oğlumun göbek bağını da Kuraninin çantasına koymuş geçen de baktığımda gördüm hala orda duruyor.
mom_51 İlk kızımınkimi hastane bahçesine gömdü eşim doktor olsun dedi ama hastalıktan hastaneden çıkamaz olduk. İkiz kızlarımın ki kuranın içinde saklıyorum sebebini bende bilmiyorum. Atmaya kıyamadım galiba 🤣🤣
aslhnkrts9 Ciceklerrrr gömmedim evde duruyo 😂 annem benim kendi göbek bağımı da gömmemiş 30 yıldır evde kuranın içinde duruyo 😂