Kızlar doğum yapalı 2 hafta olacak. İlk zamanlar göğüslerimin boyutu eşitti sütüm de vardı. Neyse sonrasında sol göğüs ucumda yara çıktı şuan iyileşti ama resmen küçüldü süt dolmuyor şişmiyor yumuşacık kaldı. Diğer göğsüm ise kocaman süt dolu. Bana yardım edin lütfen ya. Birisi 25 kuruş diğeri 1 TL gibi duruyor. Ben nasıl aktif hale getiricem diğer göğsümü 😑