Yucelunsalll İçinizde hamileyken probiyotik kullananlar oldu mu olduysa da ilk başlarda karın ağrısı yaşadılar mı?
gdaslik Yucelunsalll probiyotikli vitamin kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım bi de kefir içiyorum hergün karın ağrısı olmadı
Yucelunsalll gdaslik bi kaç saattir karın ağrısı yaşıyorum açıkçası korkuyorum bebeğime bişey oldu mu diye
gdaslik Yucelunsalll doktorunuzu arayın ya da acile bi gidin korkarak beklemeyin içiniz rahatlar en azından 😊belki de sadece gaz sancısıdır ama bi görünün doktora