yucellirem Sevimlianne_adayi En güvenilir olan productor çünkü kaliteli ve pahalı olan hicbisi yanılmaz😅
Havin49_ Sevimlianne_adayi ben bebeğimi reglime daha 1 hafta varken net bi çiGiyle prodoctor ile öğrendim
Lovebaby27 Sevimlianne_adayi prodoctor kuruma çizgisi bırakabiliyor ama awoxta kuruma çıkmıyor ni kaç gün sonra tekrar dene betaları algılama hepsinin farklı
kizinaasikanne Sevimlianne_adayi productor bence çünkü benim etrafımdaki herkes ben dahil hep ondan öğrendik hamileliğimizi
Sevimlianne_adayi penbe_karisi bende hep onlardan kullandım da dün birinde çıkıp birinde çıkmayınca şey oldum bugün yaptım awox da soluk çıkardı bu sefer
Lovebaby27 yucellirem pahalı olan yanıltmayan prodoctor değil canım predictor isimleri benzedigi için herkes karıştırıyor ☺️
Fnur6435 Sevimlianne_adayi bende de sonradan çıkarmıştı ve cok düşük bir betayla pozitifti. Devam etmedi o gebeligim maalesef ama tekrar yapacak olsam kesinlikle awox marka yaparim
tgbb22 Sevimlianne_adayi awox güvenilir oluyor her testte aynı koyulukta çıkmayabilir hepsinin hassaslığı farklı çünkü mesela laboquick marka kaset test benim beta 8 iken çizgi çıkarmıştı
eriksuyu Pahali olan prodoctor değil, predictor early. Awox 9 gün kala doğru pozitif verdi. Prodoctor 2 kez yaniltti. Eskiden güvenilirdi prodoctor şimdilerde hiç değil. Awox yalanci pozitif asla çıkartmaz güvenilirdir.
Busyusad Sevimlianne_adayi canın inşallah hayırlı haberlerle gelirsin verdin mi kan acil almaya biliyor karın ağrım baş ağrım falan var de birde gebelik şüphem var de öyle yapınca kan testi bakıyorlar önce tedavi uygulamadan hayırlı haberler inşallah alırlarsa 1 saatte sonuç çıkıyor
Busyusad Sevimlianne_adayi ayy hayırlı olsun inşallah ya Rabbim sağlıkla sona kadar gitmeyi nasip etsin canım benim çok şükür 🙏🏻 banada dua edermisin lütfen 🥺 bu ay mutlu haberi alayım bende regl 8 gün var bu sabah yaptım negatif ti inşallah erken olduğu içindir pozitife döner inşallah bende bu ay sevinirim 🤲🏻Rabbim sağlıcakla kucağınada almayı nasip etsin inşallah canım hamile duası kabul olur unutma beni nolur