hsrtdgl Merhabalar, 16+6 da doktorum XX - kız gibi dedi yanında asistan doktor da kız gördüm gibi dedi birkaç kez bakıp çünkü çok hareketliydi bebeğim. Detaylıda netleşir dediler ama değişir mi acaba? Ultrason görüntümüz de