Laydyg Bebeğim ocakta doğucak 23 haftalık gebeyim . Ev hanımı anneler için anne sütü saklama poşetine gerek var mı sizce almalımıyım ?? Gerekli mi
maviportakal_ Laydyg duruma göre al bence ben öyle yapacağım daha süt gelecek mi yetecek mi sağacak kadar çok mu olacak belli olmadığı için ben doğum sonrası gerekirse almayı düşünüyorum her yerde var zaten