Merhaba bu ikinci hamileliğim. 37 haftalık hamileyim. İlk hamileliğimdede bebeğim büyüktü . 4 kilo doğdu. Amniyon sivim ondada bir ara coktu. Bu hamileliğimde aynı şeyler var. Amniyon sıvım fazla . Bebeğim 39 haftalık görünüyor. Kilosu 3.7 kg dedi . İnternette biraz araştırdığım da amniyon sıvısı fazlalığı bebeği olduğundan iri gösterebiliyormus. Zaten kemik ölçüsü uygun ama kafa ve kilosu büyük çıkıyor . Yaşayan var mı bu durumu yada duyan?