Öner beyi biliyorum bende detaylı ultrason için öner beye gitmiştim çok ilgiliydi tane tane anlatmıştı herşeyi. Ama normal kontrollerim hilal hanımla ilerliyoruz. Doğumdada nasipse onunla gireceğiz. Hilal hanımdanda memnunuz çok zaten çevremin memnun kalması sebebi ile hilal hanıma gitmeye başlamıştım. Ben hep doğum katını ebeleri hemşireleri vs merak ediyorum tavırları nasıl vs diye panik atağım var herşeye çarpıntı yapıyorum kendi kendime. 39 gün görünüyor doğumuma şuan. Korkuyorum yani.. her 2 doğumda beni korkutuyor