HandanKA Kızlar merhaba, Acıbadem Bakırköy’de doğum yapanlar var mı? Doğum paketi alanlar ya da? Memnun musunuz deneyimleriniz nasıl?
Busrakird Merhaba ben Acıbadem international da yaptım be acayip memnun kaldım,eğer durum elverişliyse öneririm😊 temmuzdan sonra fiyatlar değişti tam nedir bilmiyorum ben nişanda doğum yapmıştım
iwhashhbwhp Busrakird merhaba hayırlı olsun ☺️ ben de şu an oraya gidiyorum, doktorunuz kimdi acaba? Bir de genel olarak doğumdaki odalar hemşirelerin ilgisi vs nasıldı?