Gokturkmom_ benim ultrasonda en son görünen 24 Marttı ama tüp bebek olduğu için normal doğumu günü gününe bekleme riskine girmeyecekler sanırım doktorlar bir de şimdi astım başlangıcı var hava verdiler doktor doğuma yakın kontrole çağırdı sanırım normal doğum yapılıp yapılamayacağına karar verecek hepimizin hakkında hayırlısı olsun ikisi de doğum ikisi de evlatlarımıza kavuşmamız için bir yöntem. Herkesin bedenine sağlığına hangisi uygun olacaksa onu nasip etsin Rabbim 🤲🏻❤️