gozde91 Denizz44 bende düşükten 3 ay sonra hamile kaldım ve adetten 2 gün önce kahverengi lekelenmem olmuştu ☺️
Denizz44 gozde91 inşallah güzel haberler alırım ya şuan sadece peçeteye silince leke oluyor oda belli aralıklarla düzenli gelen leke yok ve mide bulantılarım var
zemyy Denizz44 ben de aynı durumdayım 3 eylüldü bat ama 31ağs ve 1eylülde çok ufak lekelenmem oldu sonra olmadı. Dün akşam test yaptım negatif çıktı ama regl olurken hep lekelenmem olurdu kendini belli ederdi sonra regl olurdum
Denizz44 zemyy ben hala olmadım sadece peçeteye silince arada leke geliyor günlük pede değecek kadar bile değil test yaptım silik çıktı ama kan vermeden kesinleşmez
zemyy Denizz44 silik çıktıysa umarım netleşir bir sonrakinde ben de yarın sabah tekrar test yapacağım bakalım hayırlısıyla olsun inşallah
Denizz44 Melos26 Yani benim peçeteyle silince bazen açık pembe leke oluyor oda sürekli aktif bir şekilde değil yerleşme lekesi bile olsa bu kadar uzun sürer mi anlamadım