Kontrollere gittiğim doktor Hümeyra Büşra Balçiçek’ di. Yani ben memnundum ondan. Harun beye bir kere sonuç göstermiştim gayet kibar konuşuyor insanla. Onun dışında bir kaç tane doktordan memnun kalmamıştım üslup olarak. Ben davranış tarzına üslubuna çok dikkat ettim doktorların ona göre seçtim. Şükür bitti o süreç. İnşAllah sizde sağ salim sağlıkla doğum sürecini en güzel şekilde atlatıp evladınızı kucağınıza alırsınız.