busraoztuk_ Dogumuma cok az kaldı hala karar veremedik Gökay ya da Gökalp hoşuma gidiyor kardeşinin adı yiğit Ali sizce hangisi ya da onerebilceginiz yanına uygun isim var mı canım anneler🥰