Bebissever iki bileğim de 5. Aydan beri bahsettiğiniz şekilde. Doktora gittim karpal tünel sendromu dedi. Gebelikte ödemden dolayı oluyormuş, genelde gebelik sonrası geçiyormuş ama geçmeme durumu da varmış, o zaman operasyon yapılıyormuş. Bana baş parmak destekli el bilek ateli verdi, çok da kullanmadım beni sıkıyor öyle seyler :) buz koyarak idare etmeye calısıyorum. Bir ortopediye görünün isterseniz, EMG testi faln yaparlar sinirlerle ilgili bir sorun var mı kontrol ederler. Buradan teşhisle olmaz