Kızlar baştan soyluyum etkilenecekler asla okumasın Eylül’ün 1 büyük oğlumun ilk okul alıştırma günüydü annelerle birlikte okula gidildi toplantidayken bir ıslaklık hissetmiştim ama akıntı zannettim sonra kalkınca okulun bahçesinde suyum patladı 10 gibi evim çok yakın arkadasimla hemen eve gelip eşyalarımı aldık eşim valizi derken hemen hastaneye gittik ilçedeki oradaki doktor baktı doğum başlamış ama burada doğum Yok dedi ambulansla konyadaki Beyhekim hastanesine gittik heme ilk muayeneler yapıldı acilmam 2 cm di ben aradan 2 saat gecti sancı yok bekledik açılmama baktilar hala aynı suni sancı verdiler 2 saat gecti sancı var açılma yok her geldiklerinde sanciyi artiriyorlar böyle akşam 10 kadar sancincektim acilmam 3 cm oldu sadece alttan hep muayene ediyorlar doktor biraz açılsın diye eliyle destek veeye çalıştı vajinaya ama çok sertmis rahim ağzım sancidan ben kivraniyorum tabi bu arada çocuğun oksijeni düşüyor hava takiyorlar bana sonra olmayacak birde fitil verelim dediler fitilden sonra gelen ağrının siddetini size anlatamam yanıma bı ara kayınvalidem girdi dayanamadı çıktı annem vardı bu süreçte ben dedim bu olmayacak ölüyorum sancidan benden sonra doğuma gelen hastalar doğurdu gittiler bebeklerin seslerini duyuyorum ben yapamayacağım herkes doğurdu ben öleceğim diyorum anneme annem sürekli dualar okuyor kucakliyor masajlar yapiyor bitecek annem diyor ama ben ağrıdan hiç dinlemiyorum artık istemsizce bağırmaya başladım agrinin şiddetinden bacaklarıma vurmaya basladim saat 2 ye kadar böyle sanci cektim saat 12 de 7 cm filan oldu ama benim halimi görünce ebeler en son atağı yapalım mı dediler artık bide damardan bir iğne vurdular ondan sonra gelen sancı ölüm gibi birseydi ama ölmedim tabi 🤣 hemen acilmam oldu o iğneden sonra annemi dışarı çıkardılar bana bitiyor diyorlar artık ikin diyor ama benim gücüm kalmadı artık bak çocuğa zarar vereceksin ikin dediler dedimki buradan dönüşü Yok son bir ikin dedim kendime 2 ikinmada oldu dünyalar güzeli kızım o an herşeye değer ama çok zordu kesi yapmak istememis ebe oda ben kontrolsüzce ikinca vajinamin heryeri patladi iç dış üst taraflar afedersiniz makata kadar yirtigim var iç taraflari soylemiyorum bile 1 saat dikiş attilar oda zordu tabi doğum kadar olmasada tam herşey bitti artık dedim aradan 2 saat geçmedi benim sancılarım başladı herkes burç ağrısı diyor hem o vardı hde aşırı bir basur oluştu onun sancısı 2 gün inledim resmen bugün 3. Günüm belimin ağrısından karnimin ağrısından duramıyorum dikislerden oturamiyorum acile gidip bir serum vuruldum gece biraz iyi geldi ama hala agrilarim var şimdi kızım sarılık oldu annemle birlikte hastane odasından yaziyorum sizlere kusura bakmayin pozitif bir hikayem olur diye çok ümit etmistim kolay olur diyordum cunki bu benim ikinci dogumum ilki bu kadar zor değildi 5 saatte dogurmuştum böyle zor olacagini aklımdan gecirmezdim olsun kızım yanımda ona baktıkça agrilarimi önemsemiyorum ama ona bakmakta zorlaniyorum hepinizden dua istiyorum kızlar iyilesmem için Rabb’im sizleride tek avazda kurtarsın inşallah sorularınız olursa müsait oldukça cevaplarım 🤗🤲