2 ay 26 günlük bebeğim grip oldu benden bulaştı 🤦🏻♀️ hırıltısı var öksürüyor ve çok fazla hapşırıyor burnunu şırınga ile temizleyip aspiratör ile çektim calpol da verdim bi çay kaşığı ateşi şuan 37 çok şükür ama evde başka ne yapabilirim sabah hastaneye gidinceye kadar önerisi olan varmı?