baharrrr123 benim alt komşum bi kaç ay önce bebeği doğuma yakın karnında ölüyor ve şehir hastanesine gidiyorlar bucada oturuyorum ben hamtanede normal doğum yaptırıyorlar kadını ve bebeği başka bi bebeğini kaybeden aileye sizin cenazeniz bu diye veriyorlar. Daha sonra komşum savcılığa falan suç duyurusunda bulunmuşlardı nasıl sonuçlandı tam bilmiyorum