fatmanurgenc 5 haftalık hamileyim beta 1378 çıktı bugün ama karından ultrasonda keseyi göremedi doktor siz ne zaman gördünüz ?
Zge12 fatmanurgenc 1500 2000 üstünde görünüyor kuzum kendine stres yapma rabbimin izniyle bi dahaki gidişinde gözükür ❤️
patateslimanti Haftada gördüm benim betam daha yüksekti.. biraz daha bekleyin bence arkadaşım 9. Haftada gördü değişiyor bu
fatmanurgenc patateslimanti inşallah ilk gebelik olunca çok korkuyorum ilk ya hamile kalamazsam diyordum ama şimdi bunun korkusu daha beter
Elatalay fatmanurgenc cok haklısın ama korkma canım zaten duzenli artiyosa birkac gune gorursun keseni Allah nasip ederse🫠
patateslimanti fatmanurgenc yok hiç korkmayın düşük ya da gebelikte alakalı bir problem yaşamadıysanız daha önce yaşamazsınız içinizi ferah tutun
fatmanurgenc patateslimanti yok çok şükür yaşamadım ama işte hiç bişey bilmeyince daha zor oluyor galiba çok teşekkür ederim
yourpariah 5+1’de gördüm ama beta 10.000i geçmişti. gec döllenme vs olabiliyor 1 haftaya gözükür muhtemelen 🥰