zeynepsvde Selam arkadaşlar, 19 haftalik hamileyim , açık kahverengi ve açık pembe şeklinde leke görüyorum, regl kokusu gibi ağır, pembe leke bir damla kadar az , normalmi ,
Bilge19 zeynepsvde evet çok normal bende de ayakta çok kaldığım için olmuştu doktorum çok normal dinlen bol boş dedi 3-4 gün sonra kesildi
Bilge19 Bilge19 içini ferah tut insan o an ne yapacağını bilemiyor çok haklısın doktorunu haberdar et ama ben gece 4:30 da yazmıştım içim rahatladı sende öyle yap lütfen