Azlpp Ben de balıkesirdeyğm ben de yaptıracağım doktorum bir kaç hafta sonra yönlendirecej sanırım balıkesit üniversite hastanesinde olacak bu arada siz kime takiplisiniz
mrvt94 Azlpp şükran türk takipliyim ama özele de basliycam sebahattan çelik New hastanesin de ben Orkun çetin e aldım prrinatolji doktoruna
Srfblt mrvt94 Orkun çetin çok iyi biri gerçekten öneririm. Benim riskli gebelik sürecim vardı serklaj işlemi yaptırdım (rahim ağzım dikildi) Orkun Çetin yaptı operasyonumu çok şükür evladımı alabildim kucağıma
Merveyazic mrvt94 Merhaba Şükran hanımdan memnunmusunuz ben 4+5 hamileyim ilk kontrolüm için devlette bayan doktor araştırması yapıyorum önerir misiniz birde ilk kontrolüm ya eşimide alırlar mı birlikte keseyi görebilir miyiz
mrvt94 Srfblt Cok şükür benim şuan riskim yok detaylı için aldım ama sadece oğlumu aşada hissediyorum ve bu yüzden korkuyorum
babyiscomings Srfblt merhaba Orkun bey detaylı ultrasona eşinizi aldımı acaba ve kaç dakika sürdü detaylı ultrason için ekstra bir ödeme yaptınızmı yoksa sadece muayene ücretimi
mrvt94 mrvt94 yani iki üç haftatir öyle şehir Hastanesi’ne gittim doktoruma 30 dedi selviks anlamadım bende şuan 19+5 haftaligim
Srfblt mrvt94 benim 29 mm ölçüldü ama kısalma ve açılmam vardı 22+3 de ondan serklaj oldum acil olarak
Srfblt mrvt94 19+5 daha haftanız baya küçük 30 dan daha fazla olması gerekiyor sanki yinede tam bilmiyorum ama
mrvt94 Srfblt yani bende öyle düşünüyorum doktorum iyi dedi ama ayrıntılı ultrasonum var onda daha net olur diye dusunuyorum
Srfblt babyiscomings merhaba ben detaylı ultrason için gitmedim acil sevkim yapıldı serklaj için gittim Orkun beye. Ama o da teşhis koymak için detaylı ultrasona soktu beni yinede sadece muayene ücreti verdim, eşimi de soktu odaya evet ultrasona bakarken.
Srfblt ssenacavdar ben gittiğimde 850 tlydi ama sonra zam gelmiş midir bilmiyorum hiç. Çünkü 22+3 ken gitmiştim ben, doğum yaptım şuan kızım 4 aylık oldu çok şükür, üstünden baya zaman geçti yani