bymiraymom boşver kafana takma ,herkesin vücut yapısı gebeliği farklıdır ,ben 3 tane doğurdm hepsinde de karnm hafif belliydi ⅘ aylık zannettikleri karınla 38 haftayı doldurup sezeryana giriyodum 😃 iç karınla alakalı aslnda ,insanlar herşey söyler kimseye açıklama yapmak zorunda değilsn her hamilenin de kocaman karnı olcak diye bişey yok