nesey34 ben de 5 ya da 6 haftalikken üniversite hastanesine gitmek durumunda kalmıştım. Bana da orda kalp atışını geçin bebek yok gebeliği sonlandirin zaten ilac kullanmissin yüksek riskli falan demişlerdi. Çok korkmuştum surekli gebeligi sonlandir diyip durmuştu kadın. Sonra başka bir doktora gittim ertesi gün Allahima şükürler olsun miniğim oradaymış, kalp atislarini da duyduk sonra. Başka bir doktora daha görünün insallah hersey gönlünüzce olur sizin de miniginiz oradadır 🤲🏼💫💗