maco61 tugna bende 18 eylül aldım😁 İlk beta kaç çıktı ben adete 1-2 gün varken 15 çıktı sonra 106 çıktı bir daha bakmadım
1tosbikannesi Tekin34 36+5 haftalığız artık günler geçmiyor. Bir an önce doğmasını istiyorum ama bir yandan da daha günü değil diyorum kendimi yorgun hissediyorum, heyecanlıyım, korkuyorum değişik duygular içindeyim açıkçası 🌸
melsaanne sunaolmez bizimde 2 haftaya yakın önde gidiyor kilosu ama doktorum bir şey demedi dikkat etmem hususunda. Zaten sezaryen olacağım için kilo almasında sorunda yok bana göre sizin doğum şekliniz ne olacak
supermooomy 12+6 olduk bugün çok şükür birinci trimester geride kalıyor 😊 ikinci gebeliğim ve yenidoğan bebiş özledik doğsa da doyasıya sevsek sağlıkla🫶🏻🌸
bymiraymom yesimvera nasıl birşey hissediyorsunuz😇 bende başta ayırt edememiştim haftam erken olduğu için o zaman hissettiğin bebek değildir dediler ama ayırt edilebiliyor bence zaten biraz zaman geçtikçe çok çok daha netleşiyor artık döndüğünü kaydığını herşeyini hissediyorsun🤭
yesimvera bymiraymom bazen tek seferlik pıt diye bazen de ¾ defa üst üste pıt pıt diye bazen de dalgalanma gibi tabi bunları 3 günde bir hissediyorum . Bebeğimin olduğunu biliyorum ama tam böyle net olmayınca acaba mı diyorum
gulsuzn @Tekin34 bugün 6 haftalık olduk aşırı halsizlik dışında iyiyim 5 güne kalp atışı dinleyeceğiz inşallah
kubra62_ gulsuzn bizde bugün tam 6 haftalık olduk cuma günü randevum var kesyi gormuştuk ama bebeği ve kalp atşini henüz duymadık inşallah duyarız 🙏
atesvesu Tekin34 6+4 olduk diğer iki gebeligimde olan mide bulantım bu gebeligimde yok endişe ediyorum daha kalp atışlarını duymadık haftaya çağırdı doktor halsizlik yorgunluk bol bol uyuma isteğim var
Nesli97 38+1 ☘️ Salı günü doğacak inşaAllah kızım. O zamana kadar durması için uğraşıyorum 🤣 her gün doğumla alakalı rüya görmeye başladım
elifayaz112_ Tekin34 9+2 haftalık gebeyim dördüncü gebeliğim ama bı önce ki bebeğim öldüğü için bu hamilelikte çok korkuyorum inşallah bu bebişimi sağlıkla kucağıma alırım Allah bebek isteyen herkese nasip etsin 🤲