EmellC canım merhaba bende hamileliğimi 27,5 beta ile öğrendim endişe etme bende senin gibi çok düşündüm sağlıksızmı dış gebelik mi diye çok şükür 2 gün sonra kan verdim 71 e yükseldi sonra 5 haftalıkken kese 6+3 teyken de vajinal den kalp atışı ve bebeği gördük sıkıntı yapma keyfini çıkart😇